سئو سایت جدید در سال 2024
سئو در سال 2024 با بررسی نظرات 21 سئو کار جهانی مجله تودی
به دنبال کپی جالب از تبلیغات باشید که می توانید در عنوان و توضیحات خود کار کنید. بر کسی پوشیده نیست که برچسب های عنوان و توضیحات قانع کننده کلیک های بیشتری در SERPS دریافت می کنند. همچنین توصیه می کنیم محتوای خود را به قطعات کوچک و کوچک تقسیم کنید. یکی از سادهترین راهها برای دریافت کلیک بیشتر، اضافه کردن اعداد به برچسب عنوان و توضیحات است. روی “create my scenario” ضربه بزنید و یک لینک ویژه دریافت خواهید کرد. معمولاً از ویکیپدیا ایدههای کلیدواژه و موضوع را دریافت خواهید کرد.
1-کاملاً واضح است که گوگل برای تشکیل قطعات SGE، منابع معتبر و تخصصی را انتخاب میکند. به همین دلیل، باید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما شامل تحلیلهای تخصصی است و به گوگل ثابت کنید که وبسایت شما یک سایت تخصصی است. بک لینک های با کیفیت بالا و مرتبط، استفاده از نویسندگان متخصص میتواند به شما کمک کند. شناسایی و رفع خطاهای ریدایرکت و 404 یک گام حیاتی در سئو تکنیکال است. خطاهای 404 (صفحه یافت نشد) منجر به تجربه کاربری ضعیف و کاهش اعتبار سایت در نزد موتورهای جستجو میشود.
Casie Gillette مدیر ارشد بازاریابی دیجیتال در KoMarketing هم متوجه تغییر گوگل در قصد کلمه شده است. به نظر می رسد که کلمه “زیرا” باعث می شود درخواست شما قانونی تر به نظر برسد. از آنجایی که پیمایش شما در بالای صفحه است، گوگل ابتدا آن لینک ها را می بیند. و اگر می خواهید ویدیوی شما در گوگل رتبه بندی کند، توصیه می کنیم توضیحات طولانی ویدیو را بنویسید. در هر محتوایی که منتشر می کنید، حداقل به 3 منبع مرتبط با کیفیت و مرتبط پیوند دهید. صفحاتی که به آنها پیوند می دهید تمایل دارند موضوع صفحه وب شما را منعکس کنند.
این موضوع برای متخصصین سئو و مارکترها به این معناست که در کار تولید محتوا یه اتفاق یا در واقع تغییر جدید رخ داده. برای رتبه آوردن در گوگل نیازه که ما خودمون رو با این تغییر سازگار کنیم. چرا؟ چون کاربران وقتی دست به جستجو در موتور جستجوی گوگل میزنند، این کار رو به شکل طبیعی انجام میدن (یعنی سؤال میپرسند) و میدونند که گوگل توانایی تفسیر کردن و فهمیدن این سوال اونها رو داره. یکی از قوانین سئو در ۲۰۲۴ همچنان E-A-T هست که یکی از بنیادیترین معیارهاییه که برای سئوی موفقیتآمیز باید بهش دقت داشته باشید. در این صورت محتوای تولیدی شما میتونه «اعتماد» مخاطب رو جلب کنه. یعنی اینکه کاربران جدید علاقه دارند تا یه چیزی رو ببینند و سریع برن (مثل وقتهایی که دارند مثلاً اینستاگرام رو اسکرول میکنند).
به عبارت دیگر، سئو سایت باید بر روی ایجاد محتوایی تمرکز کند که به درستی به نیازها و تمایلات کاربران پاسخ دهد و تجربه کاربری بهتری را ارائه کند. گوگل دیگر فقط به محتوا نگاه نمیکند، بلکه رفتار کاربران هنگام تعامل با سایت را نیز تحلیل میکند. عواملی مانند نرخ کلیک (Click-Through Rate – CTR)، زمان حضور در صفحه (Dwell Time) و نرخ پرش (Bounce Rate) همگی تأثیر مستقیمی بر رتبه سئو دارند. اگر کاربران خیلی زود سایت شما را ترک کنند، گوگل آن را نشانهای از نامرتبط بودن محتوا تلقی میکند. علاوه بر این، الگوریتم Google Page Experience که بر روی تجربه کاربری (User Experience – UX) متمرکز است، بررسی میکند که آیا کاربران تجربهای مثبت از سایت شما دارند یا نه.
این کار شما را به قسمت Keyword Overview برای تجزیه و تحلیل جامع تر می برد. اما برخی از پرس و جوهایی تحت تاثیر قرار می گیرند شامل موارد زیر است. پس به راحتی میتوانیم به این افراد دسترسی پیدا کنیم؛ مسأله را توضیح دهیم و بخواهیم تا بابت کلیدواژههای لانگ تیل به پست ما لینک شوند چون پست ما تعریف دقیقتری را ارائه داده است. فقط باید به نویسنده دسترسی پیدا کنید و از او بخواهید متنش را قابل کلیک شدن نماید. چون این افراد از قبل با برندتان آشنا هستند به احتمال زیاد با خرسندی این کار را برایتان انجام میدهند. چند میلیون پیج در این پایگاه قرار دارند و حضور رقبای شما در میانشان جستجو میشود.
هنوز نمی توان گفت، کاربران چقدر به SGE برای جواب دادن به پاسخ سوالاتشان اعتماد دارند. بسیاری از کاربران هنوز ممکن است روی نتایج جستجوی سنتی که هنوز در SERP به نمایش در می آیند، کلیک کنند. بنابراین، در استراتژی محتوای خود، باید به هر دو جنبهی SGE و بهینهسازی سئو سنتی توجه کنید تا بتوانید بیشترین تأثیر را در جستجوهای کاربران داشته باشید. گوگل تجربه کاربری را به عنوان یک فاکتور رتبه بندی در نظر می گیرد. سازمان ها باید وب سایت خود را برای کاربرپسند و آسان برای پیمایش طراحی کنند.
کمی بررسی شما را متقاعد خواهد ساخت که رعایت اصول سئو و استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو، میتواند همزمان با بهبود سئو سایت، رضایت خوانندگان و کاربران شما را نیز افزایش دهد. برای هر تصویری که در صفحه استفاده میکنید، حتماً یک متن جایگزین (Alt Text) بنویسید. اگر تصویر با موضوع صفحه مرتبط است، متن جایگزین باید هم توصیفی باشد و هم بهصورت طبیعی شامل کلمه کلیدی باشد. این کار علاوه بر کمک به سئو، به کاربران دارای مشکلات بینایی هم کمک میکند تا مفهوم تصویر را بهتر درک کنند. این ابزار به شما امکان میدهد وبسایت رقبا را بررسی کرده و ببینید برای چه کلمات کلیدی رتبه گرفتهاند.
قابلیتهایی مانند Google Lens به کاربران امکان میدهند که با گرفتن عکس از یک شیء، اطلاعات مربوط به آن را پیدا کنند. این یعنی سئو فقط محدود به متن نیست، بلکه بهینهسازی تصاویر (Image SEO) و استفاده از متا دیتاهای تصویری (Alt Tags, Structured Data) نقش مهمتری در رتبهبندی پیدا کردهاند. کاربران اکنون میتوانند یک محصول را در فروشگاههای آنلاین با جستجوی تصویری (Visual Search) پیدا کنند، به همین دلیل کسبوکارها باید روی بهینهسازی تصاویر محصولات تمرکز بیشتری داشته باشند. همچنین، ترکیب متن و تصویر در جستجو باعث شده که سئو بصری (Visual SEO) اهمیت دوچندانی پیدا کند. در این روند، گوگل از شبکههای عصبی (Neural Networks) برای پردازش بهتر دادههای تصویری استفاده میکند و بنابراین، کیفیت و ارتباط تصویر با محتوای صفحه از نظر سئو حیاتی است.
سئو کلاه سفید شامل تکنیکهای اخلاقی و مجاز برای بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو است. استفاده از این تکنیکها به بهبود رتبه وبسایت در بلندمدت و به طور پایدار کمک میکند. سهم ترافیک موبایل در حال افزایش است و موتورهای جستجو به طور فزایندهای بهینه سازی وبسایتها برای موبایل را در رتبهبندی خود لحاظ میکنند. از سوی دیگر، بهینهسازی سایت برای دستگاههای موبایل همچنان یک اولویت است. طبق آمار، بیش از 50 درصد جستجوهای گوگل از طریق موبایل انجام میشود، بنابراین تجربه کاربری در موبایل باید بهینه و سریع باشد.
این تنوع رسانهای باعث جذابیت بیشتر محتوا برای کاربران میشود و آنها را به تعامل بیشتر و ماندن طولانیتر در صفحه تشویق میکند. بروزرسانی محتواهای قدیمی یکی از موارد مهم در چک لیست سئو داخلی است. با گذشت زمان، اطلاعات موجود در محتواها ممکن است قدیمی شوند یا نیاز به بهروزرسانی داشته باشند. برای بهینهسازی متا دیسکریپشن، کلمات کلیدی اصلی را در آن بگنجانید، یک فراخوان به عمل (CTA) اضافه کنید و آن را جذاب و قانعکننده بنویسید. به یاد داشته باشید که هر صفحه باید یک متا دیسکریپشن منحصر به فرد داشته باشد. از ابزار “بازرسی سایت یا Audit tool” برای تجزیه و تحلیل و بهینهسازی ساختار پیونددهی داخلی استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوا در یک تاپیک کلاستر به طور موثری با یکدیگر پیوند داده شدهاند.
برای اینکه کاربر برای هدف خاصی یک سوال را می پرسد و به دنبال جواب آن است. همان نتایجی که برای رتبه گرفتن سئو شده اند تا رتبه های بالا را کسب کنند. جالبی ماجرا اینجاست که با وجود معرفی ابزارهای تولید محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی، اما نرخ حقوق نویسندگان و محتوانویسان افزایش یافته است. یه اتفاق دیگهای که توی سال ۲۰۲۴ و به خصوص با معرفی الگوریتم اسپمبرین افتاده اینه که دیگه نمیشه مثل قبل بک لینک خرید. اینجا باید به ایده محتوای موقعیتی یا Situational Content هم یه اشارهای کنیم.
از ابزار حسابرسی سایت Site Audit برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی ساختار پیوند داخلی خود استفاده کنید، و اطمینان حاصل کنید که محتوای درون یک خوشه موضوعی به طور موثر به هم مرتبط است. همچنین بازدید کنندگان و موتورهای جستجو هم با کمک آنها، راحتر در سایت شما حرکت میکنند. آنها با این لینکها در اغلب مواقع به اطلاعات بیشتری میرسند، منابع شما را به دقت بررسی میکنند تا ببینند که محتوای شما چه کمکی به حل مشکلاتشان میکند. فشرده کردن تصاویر، آنها را کوچکتر کرده و سرعت صفحه را افزایش میدهد. این کار به خاطر اینکه سرعت صفحه یکی از عوامل رتبه بندی گوگل است، اهمیت دارد.
DeMib همچنین مرا به مطالعه ای اشاره می کند که رند فیشکین، مدیرعامل SparkToro روی صفر کلیک انجام داد. در میان یافتهها، فیشکین دریافت که اگرچه در جستجوهای بدون کلیک افزایش یافته است، اما به طور موازی تعداد جستجوها افزایش یافته است. به این ترتیب، در اینجا پنج موردی است که سئوکاران در سالهای 2024 و 2025 به آنها توجه میکنند. ما می توانیم با آن بجنگیم ، اما فکر می کنم این کمی شبیه سوزاندن کتاب یا ممنوعیت چاپ چاپ است. به هر حال در حال آمدن است ، که طلوع جدیدی را از آنچه که ممکن است عمدتاً آشغال های مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، نشان می دهد.
این کلمات معمولاً توسط کاربرانی جستجو میشوند که نیاز مشخصی دارند و آمادهاند تا روی لینک شما کلیک کنند. همه ی موتورهای جستجو به صورت دورهای الگوریتمهای خود را به روز میکنند. بنابراین باید الگوریتم های گوگل 2024 و تغییرات در آنها را مطالعه کنید. تغییرات در تکنولوژی و رفتار کاربران ممکن است تاثیری در قوانین سئو 2024 داشته باشد. به عنوان مثال، رشد استفاده از دستگاههای موبایل باعث شده تا نسخه موبایلی سایت به اهمیت بیشتری برسد. بنابراین یک سئوکار حرفه ای باید همواره از تغییرات مهم تکنولوژی آگاه باشد.
با این حال، ما سازگار شده ایم، و من انتظار دارم تا سال 2024 سازگاری بیشتری داشته باشیم. ما سئوکاران عمیقاً در دنیای سئو زندگی می کنیم، اما مشتریان ما متخصص سئو نیستند. افرادی که نیاز به بحث (مذاکره) در مورد اصلاحات سئو دارند، قطعا متخصصین سئو نیستند. با تقسیم کردن توصیههایتان به موارد اقدام کوچکتر، درک آنچه باید انجام دهند برای آنها آسانتر میشود. اغلب، تاخیر در اجرا به این دلیل نیست که آنها علاقه ای به رفع مشکلات ندارند. هر شرکت دارای فرآیندها، منابع، بودجه و غیره متفاوت و همچنین موارد با اولویت بالاتر است.
اطلاعات جمعآوری شده توسط رباتها در پایگاه داده عظیمی به نام “ایندکس” ذخیره میشود. ایندکس شامل اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی، عنوان صفحه، توضیحات متا و محتوای هر صفحه است. موتور جستجو از ایندکس برای جستجوی اطلاعات مرتبط با سوالات کاربران استفاده میکند. در سال 2024، لینکسازی طبیعی و باکیفیت همچنان یکی از عوامل مهم در سئو باقی مانده است. ساخت بکلینکهای معتبر از سایتهای با اعتبار بالا به بهبود رتبه سایت شما کمک میکند. این سه شاخص به طور مستقیم بر رتبهبندی سایتها در گوگل تأثیر میگذارند و بهبود این معیارها به بهبود رتبه سایت کمک شایانی خواهد کرد.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ، بهجای هدف جستجو (Search Intent) از هدف کاربر (User Intent) هم استفاده میشود. هجوم محتوای ویدیویی در پلتفرمهایی مانند YouTube را در نظر بگیرید، جایی که از اواسط سال 2022، سازندگان هر ساعت معادل حیرتانگیز ساعت محتوای جدید را آپلود میکردند. همین الان به برگهسفارش طراحی سایتمراجعه کن تا یک مشاوره عالی بهت بدم. پیش بینی می شود تعداد بینندگان ویدئوهای دیجیتال در سراسر جهان تا اوایل سال 2024 به 3.5 میلیارد نفر برسد. که ممکن است به سایت شما کمک کند تا در فضای قطعات برجسته قرار بگیرد.
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به طور کامل این موضوعات را بررسی می کند و با ارائه اطلاعات ارزشمند به پرسشها و نیازهای کاربران پاسخ دهد. در این مرحله، خیلی زود است که بدانیم کاربران چقدر برای پاسخ به پرسش خود به SGE متکی هستند. بسیاری از کاربران ممکن است همچنان روی نتایج جستجوی سنتی که هنوز در SERP نمایش داده می شوند کلیک کنند. به همین علت، بر خلاف سالهای گذشته که موتورهای جستجو را مسبب کاهش کیفیت تولید محتوا در فضای وب میدانستند، امروز چنین توصیفی بسیار کمتر شنیده میشود و به کار میرود. مقدمه همان پاراگراف اول است و اولین چیزی که گوگل و کاربران میخوانند. با استفاده طبیعی از کلمه کلیدی در این بخش، بهراحتی میتوانید موضوع صفحه را مشخص کنید و خواننده را جذب کنید.
این شیوه عمدتا در سازمان های شناخته شده با بخش های مختلف و زیرساخت های پیچیده اعمال می شود. سازمان هایی که دارای وب سایت های بزرگ و چندگانه هستند و مجموعه ای متنوع از محصولات و خدمات را ارائه می دهند. برای اینکه بتوانید بهترین شرکت سئو در کرج را پیدا کنید بر روی لینک کلیک کنید. سایت میتوانید، با هدف ارائه آموزش جامع و اصولی در سال1401 شروع به فعالیت کرد و حال وبسایت میتوانید جزو بزرگترین های حوزه آموزش میباشد که میتوانید به هر آموزشی دسترسی داشته باشید. Sellers مدیر استراتژی وبلاگ EN HubSpot است و به من می گوید که چقدر مهم است که جستجوهای بعدی را در نظر بگیرم.
اعتماد یعنی اینکه محتوای شما چقدر دقت داره، چقدر شفافیت داره و چقدر نزدیک به نیاز کاربر نوشته شده. از آنجایی که گوگل باید محتوا را برای قطعات SGE انتخاب کند، باید هزاران صفحه را بخزد و در مورد کیفیت آنها تصمیم بگیرد و فقط صفحات با کیفیت بالا در Search Generative Experience استفاده خواهند شد. در این راستا، دستورالعملهای محتوای با کیفیت به احتمال زیاد سختگیرانهتر میشوند و شاید کاملاً متفاوت از آنچه امروز داریم، شوند. علاوه بر این، از لیستها در موارد مرتبط حتما استفاده کنید، گوگل آنها را به راحتی میخواند و اغلب آنها را نمایش میدهد. رعایت این نکات زمان بارگذاری را سریعتر میکند و در نتیجه به رتبهبندی در SERP و نمایهسازی (ایندکس سریع تر- Index) سایت کمک خواهد کرد. اما مجموعه کاملی از عوامل رتبهبندی و اهمیت نسبی آنها بیشتر از همیشه در حال تغییر است.
و شما یک جریان ثابت از ترافیک ارگانیک را از افرادی دریافت می کنید که کلمه کلیدی ایجاد شده را جستجو می کنند. و لیستی از کلمات کلیدی که سایت برای آنها رتبه بندی می کند دریافت خواهید کرد. به طور کلی، با روند رو به رشد هوش مصنوعی، سئو سازمانی تأثیر قابل توجهی در موفقیت یک شرکت در فضای آنلاین دارد. با توجه به تغییرات در روند سئو و رشد هوش مصنوعی، شرکتها باید با رویکردهای نوآورانه و هوشمندانه درباره سئو و محتوا، تلاش کنند تا در محیط رقابتسئو سازمانی خود به جایگاه برتری دست یابند. سئو فنی به کلیه فعالیت هایی اطلا می شود که برای بهبود عملکرد و خزندهپذیری وبسایت شما توسط موتورهای جستجو انجام میشود. با توجه به اهمیت سئو در سال 2024، سرمایهگذاری در این زمینه میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا به طور آنلاین به موفقیت دست یابد.
تا اینجای مقاله باید متوجه شده باشید که تمرکز موتورهای جستجو و ربات های گوگل و در واقع سئو در ۲۰۲۴، بر رفتار کاربر و نحوه تعامل آن با سایت شماست. شاید یه چیزی که خیلی از متخصصان SEO بهش عادت کردهاند، اینه که محتوای صفحه رو از یک یا چند کلمه کلیدی خاص پر میکنند. علاوه بر این، به نظر می رسد که نشانگرهای هرزنامه به فیلتر کردن صفحات با کیفیت پایین کمک می کنند. در نتیجه، کلمات کلیدی در سئوی امروزی بیشتر به موجودیت تبدیل شده اند. ویدئو فرصتی است تا با مخاطبان خود به شیوهای پویاتر ارتباط برقرار کنید و کسب و کار آنلاین خود را بهبود ببخشید. نکته کلیدی ایجاد محتوای ویدئویی جذاب، مرتبط و بهینهشدهای است که با نیازها و ترجیحات مخاطبان شما همسو باشد.
هر جا که مناسب بود، لینکهای داخلی از صفحات پیدا شده را اضافه کنید. آلت تکست هنگامی که امکان نمایش تصویر روی پیج وجود ندارد، جایگزینش میشود. همچنین برای افرادی که از اسکرین ریدرها استفاده میکنند مثل افراد نابینا، بسیار مناسب است. مخاطب با توجه به URL های کوتاه و توصیفی متوجه محتوای پیچ مشاهده شده درون سرپها میشود. به خاطر بسپارید که اگر بازدیدکنندگان از مقدمه خوششان نیاید، هیچگاه محتوا را نمیخوانند.
درواقع این ترند پاسخی به کاربرانیه که دنبال یه محتوای سرگرمکننده و حاوی اطلاعات مفید میگردند که خیلی سریع قابل دریافت باشه. بنابراین، سایتها و برندهایی که روی تولید محتوای ویدئویی وقت میذارند، نتایج خیلی بهتری در بالا بردن تعامل کاربر، زمان ماندگاری در صفحه و اشتراکپذیری خواهند گرفت. سه موردی که همگی این سیگنال رو به موتور جستجو میدن که باید رتبه اون سایت رو ببره بالاتر. با توجه به افزایش محبوبیت محتوای ویدئویی، موتورهای جستجو نیز در نتایج خود به ویدئوها اولویت میدهند. این محبوبت و تغییر رویه موتور جستجو نشان میدهد که دیگر کسبوکارها نباید استفاده از ویدیو را نادیده بگیرند و استفاده از آن را به عنوان یک جزء حیاتی در استراتژی سئوی خود ببینند.
خوشه موضوعی گروهی از صفحات یا مقالات مرتبط با موضوع است که با پیوندهای داخلی مرتبط می شوند. یک استراتژی محتوای جامع شامل بسیاری یا همه موضوعات پیشنهادی می شود. سئو به طور فزاینده ای به متمرکز شدن بر روی استراتژی هایی که تجربه و تخصص کامل و شفاف را در یک موضوع خاص نشان می دهند، در حال تبدیل است. AEO بهینه سازی برای پرس و جوهای مبتنی بر پاسخ را در اولویت قرار می دهد. اکنون نتایج فیلتر شده کلمات کلیدی که با قطعه های برجسته نمایش داده می شوند را مشاهده می کنید.
یعنی می توان گفت نرخ کلیک از طریق جستجو شاید دیگر تنها معیار ارزیابی موفقیت آنلاین نیست. اما در عوض، دیده شدن در این فضاهای بدون کلیک برای یک سایت حیاتی میشود. موضوع این است که بتوانیم اولین و مختصرترین پاسخ را به سوال کاربر بدهیم. سرعت بارگذاری وبسایت شما در حال حاضر بر رضایت کاربران تأثیر زیادی دارد. سایتهایی که کند هستند و دیر بارگذاری میشوند، از نظر گوگل نامطلوب می باشند، زیرا کاربران نمیتوانند به راحتی با این سایت ها تعامل کافی داشته باشند.
صفحههای موبایل دوران مختلفی را پشت سر گذاشتهاند از سایتهای نامناسب و بسیار ابتدایی گرفته تا طراحیهای رسپانسیو، مدرن و زیبای امروزی. ورود هوش مصنوعی به جهان، هیچ تاثیری در تعداد افرادی که برای دریافت اطلاعات از گوگل استفاده می کنند، نداشت. یکی از مهمترین عوامل تعاملی و رفتاری کاربر در سایت شما چیست؟ بله! به زبان دیگر الگوریتمها در درک احساس کاربران نسبت به محتوای شما بهتر از درک خود محتوای شما رتبه می دهند. برخی تصور می کنند که این قابلیت می تواند ترافیک ارگانیک را بدزدد.
برای کاهش تأثیر جستجوهای بدون کلیک، میتوانید استراتژی خود را تنظیم کنید تا بر روی به دست آوردن قطعه برجسته (featured snippet) برای کوئریهایی که به کلیک منجر نمیشوند، تمرکز کنید. اما در میان منابع مورد استفاده، چند سایت و وبلاگ هستند که محتوای آنها کلیدیتر است و عملاً در سطح جهان، مرجع محسوب میشوند. در مجموعه درسهای SEO چیست در متمم میکوشیم مبانی کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی در آن را خدمت شما ارائه کنیم. کم نیستند کسانی که موتور جستجو و گوگل را به عنوان واژههای مترادف به کار میبرند. حالا بیایید هر یک از این انواع کلمه کلیدی را بهصورت جزئیتر بررسی کنیم.
همچنین، کاربران تمایل دارند از وبسایتهایی که در دستگاههایشان به خوبی نمایش داده نمیشوند، سریع خارج شوند که این موضوع میتواند نرخ پرش را افزایش داده و به رتبهبندی سایت شما آسیب بزند. با بهینهسازی تصاویر، میتوانید سرعت سایت خود را بهبود بخشید، رتبهبندی خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید و تجربه کاربری بهتری را برای همه بازدیدکنندگان فراهم کنید. کلمه کلیدی در تولید محتوا بسیار مهم است؛ این کلمات به موتورهای جستجو کمک میکنند بفهمند موضوع صفحه چیست. شما باید بفهمید کاربران با چه کلماتی دنبال محتوای شما میگردند و همانها را در متن استفاده کنید تا صفحه شما در گوگل نمایش داده شود. با توجه به پیشرفتهای هوش مصنوعی و الگوریتمهای پیچیده موتورهای جستجو، بهینهسازی سئو به صورت دقیقتر و هدفمندتر صورت میگیرد. برای موفقیت در این حوزه، لازم است به تمامی فاکتورهای جدید از جمله محتوای مفید، Core Web Vitals، جستجوهای صوتی و محلی، لینکسازی باکیفیت و استفاده از هوش مصنوعی توجه ویژهای داشته باشید.
بهینهسازی سرعت سایت، استفاده از طراحی ریسپانسیو و سادهسازی ناوبری از جمله روشهای موثر برای بهبود تجربه کاربری هستند. کلمات کلیدی طولانی به دلیل کاهش رقابت و هدف قرار دادن نیازهای خاص کاربران، شانس بیشتری برای جذب کلیک دارند. دادههای ساختار یافته اطلاعات بیشتری درباره محتوای سایت شما به موتورهای جستجو ارائه میدهند. این دادهها میتوانند باعث نمایش سایت شما در بخشهای ویژه مانند Rich Snippets شوند و نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهند. هوانگ میگوید که ناشران بهجای تمرکز بر مقالات طولانی و عمیق، باید «محتوا را به قطعات دقیق و قابل هضم که از نظر استراتژیک با سفر جستجوی کاربر همسو میشوند، [تفکیک] کنند». پن نگاهی طولانی به تمام این تغییرات فعالشده با هوش مصنوعی دارد، به بازاریابان هشدار میدهد که به جای تلاش برای بهینهسازی برای هر بهروزرسانی، بیشتر بر اصول اساسی محتوای خوب تمرکز کنند.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/